پیانو پدال و دلایل انتخاب آن

دلایل انتخاب پیانو پدال

این روزها یاد گرفتن ساز پیانو طرفداران زیادی دارد. آموزشگاه های بسیاری نیز در سطح کشور وجود دارند که به علاقه مندان نواختن پیانو را می آموزند. اما آیا می توان به راحتی یک آموزشگاه انتخاب کرد؟مسلما خیر. انتخاب یک آموزشگاه پیانو، کار ساده ای نیست و نیاز به تحقیق دارد. آموزشگاه پیانو پدال یکی از معروف ترین آموزشگاه های تهران در منطقه نیاوران است. در این آموزشگاه اساتید مجربی، هنرجویان را آموزش می دهند.

آن‌چه در این نوشتار بیان می‌شود، معرفی کوتاهی از آموزشگاه موسیقی پیانو پدال و ارائه دلیل‌هایی برای علاقه‌مندان به یادگیری پیانوست تا با آشناشدن و بررسی دلیل‌ها، انتخاب اول آن‌ها پیانو پدال باشد.

درباره پیانو پدال

آموزشگاه پیانو پدال با هدف تعلیم و آموزش نواختن پیانو هم راستا با شیوه‌های به روز و استاندارد، فعالیت خود را شروع کرد. از این رو در این آموزشگاه استادانی آشنا و مسلط بر اصول صحیح تعلیم موسیقی به ویژه ساز پیانو مشغول به فعالیت هستند.
در این آکادمی، اصل اول انتخاب مربیان، تسلط آن‌ها بر اصول صحیح آموزش است. بسیاری افراد خیلی خوب پیانو می‌نوازند؛ اما هرگز نمی‌توانند آن را به دیگران منتقل کنند. در آکادمی پیانو پدال، مربیان و اساتید نه تنها نوازندگان خوبی هستند بلکه برای تربیت هنرجو نیز دوره دیده‌اند و با اصول روان‌شناسی آموزش نیز آشنا هستند.
در ادامه، بیش‌تر به دلایلی می پردازیم که می‌تواند شما را برای انتخاب آموزشگاه پیانو پدال به منظور یادگیری این ساز محبوب، مجاب کند:

یک. بهره‌گیری از شیوه‌های متفاوت آموزشی

یکی از مزایای پدال پیانو در این است که هم‌زمان سه شیوه رایج آموزش پیانو را به هنرجویان ارائه می‌دهد. این سه شیوه عبارت‌اند از:

آموزش در آموزشگاه:

هنرجو با حضور در آموزشگاه، به شکل خصوصی آموزش می بیند.

خصوصی در منزل:

مربی در منزل هنرجو، به شکل خصوصی به او آموزش می دهد.

آنلاین:

آموزش از طریق برقراری ارتباط اینترنتی استاد با هنرجو انجام می پذیرد.

ادامه مطلب  آشنایی با متدهای آموزش پیانو
آموزش تخصصی پیانو به کودکان در پدال پیانو

2. آموزش پیانو با تکنیک‌های روزآمد

بیش‌ترین تلاش استادان این آموزشگاه بر این استوار است تا با آگاهی از تکنیک‌ها و روش‌های روزآمد و استاندارد به هنرجویان آموزش دهند. در این راستا آنان با صبر و حوصله گام به گام به هنرجو مواردی هم‌چون: نحوه درست نشستن و حالت بدن پشت پیانو، نحوه درست قرارگرفتن دست‌ها و انگشتان روی کلیدهای پیانو، تکنیک نواختن کلیدها، نت خوانی (سلفژ) به صورت تئوری و عملی، آشناکردن هنرجو با اجزای پیانو مثل کلیدها و پدال پیانو و مواردی از این دست را آموزش می‌دهند.

3. حضور استادان مجرب برای آموزش پیانو به تمامی سنین

داشتن یک پیانوی خوب برای شروع آموزش شاید لازم باشد اما کافی نیست. آن‌چه می‌تواند یک هنرجوی علاقه‌مند را به اهدافش برساند، حضور یک مربی کارآزموده برای آموزش پیانو است. در پدال پیانو ، مربیانی حضور دارند که از تجربه و تخصص کافی برای آموزش پیانو برخوردارند. از آن جایی که پدال پیانو یک آموزشگاه برای آموزش پیانو به تمامی سنین است، برای هر هنرجو در هر سن و سال و با هر سابقه‌ای از مبتدی تا با تجربه، مربی وجود دارد.

4. مشاوره هنرجو برای انتخاب مربی و شیوه آموزشی

در آموزشگاه قبل از آغاز هر کلاسی، مشاوره صورت می‌پذیرد تا کارشناسان با توجه به سن، ویژگی‌های شخصیتی، سوابق آموزشی در زمینه پیانو و هدف هنرجو از آموزش پیانو، بهترین گزینه را به او معرفی کنند.

5. مشاوره برای خرید پیانو

در کنار آموزش حرفه‌ای، تمرین مستمر و منظم هنرجو، داشتن یک پیانوی باکیفیت و خوب یادگیری پیانو را آسان‌تر و بهتر می‌سازد. در پدال پیانو امکان مشاوره و راهنمایی هنرجویان برای خرید پیانویی باکیفیت و قیمتی مناسب، همواره فراهم است.

6. اتاق تمرین

پیانو یک ساز گران است و بسیاری از کسانی که می‌خواهند آموزش پیانو را شروع کنند، برای خرید آن تردید دارند. آموزشگاه پیانو پدال، برای این عده، یک راهکار دارد: استفاده از اتاق تمرین آموزشگاه. هنرجویان در ترم نخست، می‌توانند از اتاق تمرین آموزشگاه استفاده و تمرین کنند. استفاده از این اتاق برای هنرجویان هزینه‌ای ندارد و تنها نیاز به هماهنگی با آکادمی دارد. برای هماهنگی می‌توانید با شماره 02122241020 تماس بگیرید.

ادامه مطلب  آنچه در مورد تاریخچه پیانو باید بدانید!
هنرجویان بدون هزینه می توانند از اتاق تمرین پدال پیانو استفاده کنند.

7. برخورداری از فضای آموزشی مختص کودکان

در آموزشگاه پدال، برای کودکان زیر هفت سال یک فضای اختصاصی وجود دارد. اتاقی با وسایلی مانند لگو، سرسره، استخر توپ و بازی های فکری و البته یک پیانو برای آموزش. کودکان در فضایی آرام و شاد و به دور از استرس هم آموزش می ببینند و هم بازی می کنند.

8. استفاده از پیانو رولی برای آموزش پیانو به کودکان

آموزش پیانو به کودکان، به سادگی امکان‌پذیر نیست. استفاده از متد رنگ‌ها یک راهکار بسیار خوب برای آموزش پیانو به کودکان است. استفاده از این متد، به کمک پیانو رولی امکان پذیر است. پیانو رولی، یک وسیله کمک آموزشی برای آموزش پیانو به کودکان است که به دلیل دارا بودن کلاویه‌های رنگی، آموزش به کمک رنگ را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این پیانو رولی یک وسیله کم‌هزینه است که می‌تواند برای شروع بسیار مناسب باشد. در این متد، هنرجو نیازی به گذراندن پیش نیازی مثل دوره ارف، ندارد.

9: سالن سینما

شعبه دزاشیب آکادمی پیانو پدال، به یک سالن سینما با ظرفیت 50 نفر مجهز است. این سالن تمامی امکانات یک سینمای حرفه‌ای را دارد. این سالن، محل برگزاری رویدادهای مختلف همچون کنسرت هنرجویان، نمایش فیلم برای کودکان و بزرگسالان، پخش فوتبال‌های حساس، برگزاری سمینار و همایش و … است.

سالن مجهز سینما در شعبه دزاشیب پدال پیانو

10. تعلیم تئوری موسیقی به هنرجو

استادان پدال پیانو با تعلیم تئوری یا مبانی موسیقی که درباره ماهیت، اصول، قواعد و همچنین خواندن و نوشتن و اجرای موسیقی است به هنرجو کمک می‌کنند تا بتوانند در مراحل یادگیری پیانو، با شنیدن یک آهنگ ساختار اولیه آن را تشخیص دهند، آکوردها را بفهمند و دقیقاً بدانند چه اتفاقی درحال رخ دادن است.

ادامه مطلب  آموزش پیانو تخصصی به کودکان بدون گذراندن دوره اُرف امکان‌پذیر است؟

11. ارائه منابع و لوازم کمک آموزشی مناسب هنرجو

ارائه منابع و لوازم کمک آموزشی مناسب هنرجو درصورت نیاز و خواست هنرجو یکی از مزیت های پدال پیانو در فرایند آموزش است.

12. بوفه اختصاصی

آکادمی پدال پیانو در شعبه دزاشیب، یک بوفه اختصاصی برای هنرجویان دارد. در این بوفه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاها سرو می‌شود. علاوه بر این امکان برگزاری مراسم‌های مختلف همچون تولد در این بوفه وجود دارد. بوفه پدال، برای هنرجویان پیشنهادهای ویژه‌ای دارد. جهت رزرو و اطلاع از شرایط برگزاری مراسم می توانید با شماره 02126429616 تماس بگیرید.

سخن پایانی:

آموزش پیانو هرچند لذت بخش؛ اما ساده نیست و نیاز است با یک برنامه دقیق و مدون به سراغ آن رفت. یکی از الزامات آن انتخاب یک آموزشگاه موسیقی با سابقه درخشان است.
در این نوشتار به برخی از دلایلی پرداختیم که می‌تواند هر فردی را برای انتخاب آموزشگاه پیانو پدال ترغیب کند. پدال پیانو، شرایط آموزش پیانو را به گونه‌ای فراهم کرده که همه افراد می‌توانند با توجه به سطح مهارت، سلیقه موسیقایی و شیوه مورد نظر برای آموزش، پیانو را یاد بگیرند. حضور اساتید با تجربه و کارآزموده، فضای آموزشی خاص برای کودکان، مشاوره به هنرجو برای انتخاب شیوه آموزش و مربی و هم چنین مشاوره برای انتخاب بهترین پیانو با توجه به نیاز و بودجه، از ویژگی های پدال پیانو است. وجود سالن سینما، بوفه اختصاصی، اتاق تمرین و استفاده از متد رنگ ها و پیانو رولی، برای آموزش سریع و ساده به کودکان از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آکادمی پیانو پدال است.
برای ارتباط با آسان با کارشناسان آکادمی، می توانید فرم ارتباط با ما را پرکنید تا در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس گرفته شود یا با شماره 02122241020 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *